fredag 25 oktober 2013

Min lilla lokal

Min lilla keramiklokal
Arbetsbordet och hylla längs ena väggen.

Min lilla keramiklokal
Drejskivan i ena hörnet.
 
Min lilla keramiklokal
Fuktskåpet i duschen.
 
Min lilla keramiklokal
Förvaringshylla för färdiga saker.
Och ugnen, gamla drejskivan...
mitt på golvet - i väntan på...
 
Lovade tidigare lite fler bilder från min verkstad. Den är verkligen inte stor, min lilla lokal. Men så skönt det är att sitta där i lugn och ro. Och skönt att det är så nära hem att det går att jobba bara en liten stund mellan allt som behöver fixas hemma.
 
Tiden går så fort tycker jag. Det känns som om man står i och fixar från morgon till kväll, men när kvällen kommer är man ändå inte klar. Nu går det springmask och löss på dagis också...
 
Ha en skön helg allihopa!
 
Kram/ Birgitta
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar