torsdag 27 december 2012

glaskupa med hjärtan och ljus

glaskupa med hjärtan och ljus


Julen gick så fort så fort... hann inte riktigt med i år känner jag. Vill i alla fall visa ett litet pyssel jag gjorde några dagar innan julafton. Hittade en fin liten ljusslinga på Indiska som jag inte kunde motstå - den hade ju små hjärtan i sig :)

I somras, på en loppis, köpte jag en liten glaskupa. Den har legat och väntat på att få komma fram - och nu var det dags! La in ljusslingan tillsammans med stjärnor på ståltråd (julrea innan jul tycker jag om...) batterier i och en liten vit tomte bredvid. Juligt och mysigt!

Nu är utställning och butik på Kulturmejeriet slut för den här gången. Ska lägga upp bilder därifrån inom kort. Fram tills dess: Låt inte Kung Bore lamslå dig för hårt (nu är det -20 grader ute...) Kramas mycket istället!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar